POS-Kampanje

Men en POS-kampanje når du forbrukeren på salgsstedet og får muligheten til å påvirke kjøpsøyeblikket.

hva er en pos-kampanje?

Med denne kampanjetypen vil du få økt synlighet i butikk, og muligheten til å engasjere og kommunisere direkte til forbrukeren. 

Forbrukeren får muligheten til å interagere med merkevaren din, der kjøpsbeslutningen tas. Smart, ikke sant?

POS er kort for Point-of-sale, og refererer til der salget finner sted. Altså der kunden eller forbrukeren handler. Når vi gjør en kampanje der kunden handler, kan vi utnytte handlemoduset i kjøpsøyeblikket.

I en fysisk butikk kan dette inkludere utstillinger, demo eller spesielle kampanjer som er designet for å fange kundens oppmerksomhet. Online kan POS-kampanjer være e-post- eller SMS-kampanjer som utløses av spesifikke handlinger som å legge til en vare i en handlekurv eller gå videre til kassen.

hvorfor pos-kampanje?

Målet er å påvirke kundene i det de er i handlemodus. Dette kan du gjøre ved å gi dem relevant informasjon om produktet, eller engasjere med for eksempel en konkurranse. 

Dette skaper verdi for forbrukeren, og en enorm bonus er at vi kan hente ut verdifull informasjon til deg, ved å stille spørsmål om produktet eller konkurrenter, for eksempel

det du får:

  • Konseptutvikling og planlegging
  • Design og produksjon av sjokker og annet materiell
  • Design og produksjon av landingsside
  • Kontroll, innsikt og rapportering ved endt kampanje

Er du interessert i en lignende løsning eller noe helt annet nytt?
Ta en prat med oss.

Rådgiver

Camilla Gullestad Lunde