Frokostmøter

Viktigheten av fysisk møte mellom merkevare og forbruker

Onsdag 22.mars kl 08:30 – 10:00

I dette frokostseminaret snakker vi om hvorfor det er viktig med aktiviteter der din merkevare får treffe forbruker og opplevd markedsføring. Dette kan være gjennom sampling-aktiviteter, demo i butikk, events eller roadshows.

Vi snakker om hvilke strategier man skal velge når man planlegger denne type aktiviteter og vil også presentere en helt fersk undersøkelse som tar for seg temaet. 

Viktigheten av fysisk møte mellom merkevare og forbruker

Onsdag 22.mars kl 08:30 – 10:00

I dette frokostseminaret snakker vi om hvorfor det er viktig med aktiviteter der din merkevare får treffe forbruker og opplevd markedsføring. Dette kan være gjennom sampling-aktiviteter, demo i butikk, events eller roadshows.

Vi snakker om hvilke strategier man skal velge når man planlegger denne type aktiviteter og vil også presentere en helt fersk undersøkelse som tar for seg temaet. 

arrangement

meld deg på her

Ønsker du å delta på et av frokostseminarene våre? 

Meld deg på her, så hører du fra oss neste gang det skjer noe!

Kontakt oss.