360-KAMPANJE

Med en 360-kampanje når og engasjerer du kunder på tvers av flere kanaler og kontaktpunkter, både digitalt og analogt. Det er herlig omfattende og effektivt!

hva er en 360-kampanje?

360-kampanjen er designet for å skape en helhetlig opplevelse for kunden, uavhengig av kanalen eller berøringspunktet.  Derav navnet. 360. Ikke 180. Vi kunne kanskje kalt dette en total-kampanje. For det er totalt.

Det er gjerne en formidabel miks av aktivering, PR og annonsering, som dekker alle stegene i kjøpsreisen og/eller kundereisen.

hvorfor skal du gjøre det?

Målet er å skape et tydelig og sammenhengende budskap på tvers av alle kanaler, og å bruke data og innsikt fra én kanal til å optimalisere de andre.

360-kampanjer er effektive fordi de gjør det mulig for deg å nå kunder på en rekke måter, og å skape en tydelig og sammenhengende merkevareopplevelse.

Du når kundene, for eksempel, ved hjelp av en optimalisert hjemmeside eller kampanjeside, med SEM, sosiale medier, organisk og/eller betalt, med et event eller en aktivering, via PR… Ser du? En total-kampanje.

sånn gjør vi en 360-kampanje:

• Vi skreddersyr en helhetlig opplevelse for forbruker, i alle kanaler, fysisk og digitalt.
• Ut fra mål, målgruppe og budskap utvikler vi et konsept som på beste måte demonstrerer produktet eller tjenesten din, fysisk og digitalt.
• Kampanjen får en sterk og tydelig visuell identitet.

Er du interessert i en lignende løsning eller noe helt annet nytt?
Ta en prat med oss.

Rådgiver

Camilla Gullestad Lunde