fjordland og landslagsponsorat
Oppdrag: Finne en naturlig bro mellom Fjordland og landslaget i kombinert.
bakgrunn
Fjordland ønsket å sette fokus på ernæring og næringsinnholdet i maten. Et eller annet sted så de også for seg landslaget i kombinert som gode ambassadører for den raske, men sunne maten.
Oppgaven vår var derfor å finne en naturlig bro mellom landslaget i kombinert, og kundens ønske om å ha fokus på ernæring og næringsinnholdet i maten.
løsning: god mat og tid til vm
Det nærmet seg VM, og da har man vel ikke tid til å stå og lage mat på kjøkkenet, når det er på TVen det foregår! Det enkle forslaget var at man kjøper Fjordland i stedet, like god og null tid på kjøkkenet. Og like næringsrikt som maten du lager selv. Anbefalt av utøverne som skal i teten.
FJORDLAND'SK PERSONLIGHET
Vi gjorde dessuten kombinertgutta til helter med en «Fjordlandsk» personlighet, og brukte dem til å hjelpe oss med å fortelle historien om de næringsrike produktene. Hver og en av gutta fikk sin favoritt, og dette ble tatt ut i annonser, som du ser eksempel på under her.
Kampanjen ble spisset digitalt i alle kanaler og som POS-kampanje i butikk med en kjøpsutløsende mekanikk:
Finn gavekortet i pakningen og vinn sportsutstyr for inntil 25 000 kroner!
Kampanjesider på nett, nettbrett, mobil og print.
Magnus Moan foretrekker kjøttkaker fra Fjordland.
resultater:
Kommer. I mellomtiden kan du sjekke ut hva vi gjorde for Farris? 😉
Er du interessert i en lignende tjeneste eller noe helt annet nytt?
Ta en prat med oss.
Rådgiver