grillmuskler
Oppdrag: Styrke hele Iduns grillportefølje!
løsning: teame opp med jernia
Idun har mange grillprodukter, og mange konkurrenter i grill-kategorien. Det var et sterkt behov for å skille seg ut på en unik måte.
Derfor samlet vi Idun-porteføljen, med hele 52 grillprodukter, og teamet opp med Jernia, som er Norges største leverandør av grillutstyr.
På den måten fikk vi to betydelige aktører i grillkategorien til å vise muskler sammen i grillsesongen, i en kategori som tradisjonelt sett har vært drevet av kjedenes egne grillkampanjer.
Mediefokus og kommunikasjonsvektingen differensierte vi på bakgrunn av de ulike produktenes utfordringer.
sommerens hotteste grilldeal
Ved å tilby forbrukeren muligheten til å kjøpe valgfrie Idun-produkter, og få 100 kroner å bruke i en Jernia-butikk for hvert kjøpte produkt, kan man trygt si det var sommerens hotteste grilldeal!
Se kampanjefilmen her.
Kul reklameplakat, synlig i bybildet.
Her er det skikkelig grillfest med Idun!
resultater
Kommer. I mellomtiden kan du sjekke ut hva vi gjorde for Fjordland?
Er du interessert i en lignende løsning eller noe helt annet nytt?
Ta en prat med oss.
Rådgiver