Vi i Varejo ønsker å invitere deg til frokostseminar om
Viktigheten av fysisk møte mellom merkevare og forbruker
Onsdag 29.mars kl 08:30 – 10:00
I dette frokostseminaret snakker vi om hvorfor det er viktig med aktiviteter der din merkevare får treffe forbruker og opplevd markedsføring. Dette kan være gjennom sampling-aktiviteter, demo i butikk, events eller roadshows.
Vi snakker om hvilke strategier man skal velge når man planlegger denne type aktiviteter og vil også presentere en helt fersk undersøkelse som tar for seg temaet.
Program
08:30 – 09:00 Kaffe og frokost
09:00 – 09:15 Kort om Varejo
Lars-Ivar Ødegaard
Lars-Ivar Ødegaard er COO i Varejo og vil introdusere Varejo og snakke om vårt tjenestespekter og muligheter. Det er flere muligheter for tjenester der merkevare møter forbruker. Dette er alt fra sampling til demo, roadshow og event.
09:15 – 09:30 Orkla Confectinary & snack
Megan Murvez
Megan er Junior Shopper Marketing Konsulent i Orkla. Hun har ansvaret for Orkla sitt demoprogram og går gjennom hvorfor dette er viktig for selskapet og hvordan de jober med dette, spesielt ved lansering av nye merkevarer. Megan vil også presentere hvordan aktivitetene påvirker salgsresultatene.
09:30 – 09:50 Hvorfor aktivisering?
Camilla Lunde
Camilla Lunde er seniorrådgiver i Varejo. Hun jobber med flere av landets største merkevarer og vil gjennomgå eksempler på hva som er mulig innen fysisk aktivisering. Camilla vil også presentere en ny undersøkelse som vi ser viktigheten av et direkte møte med merkevaren.
09:50 – 10:00 Diskusjon og spørsmål fra salen
Sted
Kongens gate 21A, i Telegrafen, inngang fra Prinsens gate vis-à-vis Steen & Strøm